علت خنک نکردن کولر گازی
نوشته شده توسط : علیپور
در نوشته‌ی‌علمی علت خنک نکردن کولر گازی می بایست بدین نکته اشاره کنیم که همه کولر های گازی یک مرتبه محیطی مطلوب برای کمپرسور را تمجید مینمایند که‌این جايگاه نشان میدهد که باد کولر درین مرتبه حرارت شایسته ترین دسته خنک کنندگی را داراست . به این ترتیب در هنگامی که اطراف گرم خیس باشد باد خروجی کولر هم گرم خیس و در هنگامی که گوشه و کنار خنک خیس باشد باد کولر خنک خیس می‌گردد.
 
علت خنک نکردن کولر گازی 
خلل خنک نکردن کولر گازی
در نوشته ی علمی علت خنک نکردن کولر گازی پیشنهاد می کنیم همواره به حافظه داشته باشید که گرم شدن و داغ شدن کمپرسور کولر گازی به راحی کولر را شکننده مینماید. هر چه دما و گرمای بیشتری در حوالی پنل فرنگی کولر گازی باشد همت کمپرسور کاهش مییابد و به‌تدریج به مر حله ای می‌رسد که ممکن میباشد منجر از دربین رفتن عایق ها و اتصال کوتاه در کمپرسور و حتی سوختن کمپرسور کولر گازی شود.
 
تابش روشنایی خورشید بصورت بدون واسطه به کمپرسور خیر فقط سبب فشار زیاد بدین قطعه برای تامین سرمایش لازم میشود بلکه برق مصرفی دستگاه را هم بسیار زیاد میکند و در غایت با تمام این توصیفات کولر گازی به اندازه مطلوب خنک نمی تواند بکند.
 
 
 
ادله خنک نکردن کولر گازی :
علت خنک نکردن کولر گازی :کولر های گازی یک سیستم چرخشی در هوا تولید می‌نمایند. آنان دمای گرم اتاق را اخذ می‌کنند و به خارج انتقال می‌دهند و در قبال هوای سرد را به دور و اطراف درون منزل هدایت میکنند. در حالتی که گرمای خارج اتاق به شدت بالا باشد کولر های گازی در انتقال هوای داغ به خارج اتاق مبتلا خلل میشوند. یک کدام از استاندارد هایی که در کولر های گازی رعایت میگردد این میباشد که‌این کولر ها در یک رتبه حرارت به نیکی فعالیت نمایند و در جايگاه حرارت دیگر فعالیت خویش را متوقف نمایند.
 
اکثر وقت ها کولر های گازی در دمای در میان 46 تا 48 یا این که عمل خویش را متقوف میکنند و یا این که به کلی فرآیند روبه پایین دارا هستند.
 
کمپرسورهای کولر گازی در حالتی که در چنین وضعیتی قرار داشته باشند طبیعتا نمی توانند به خیر فعالیت نمایند و باد خنک نمی زنند. بهتر میباشد برای آنان سایبان تنظیم شود و یا این که در در صورتی جدید در درحال حاضر نصب میباشد بی تردید در حیطه ای که سایه بیشتری دارااست نصب شود.
 
اما در هنگام نصب کولر گازی بایستی معیار عبور هوا هم در لحاظ گرفته شود و بهتر میباشد در بخش ها خفه و جایی که جریان هوا نادر میباشد کولر نصب نشود.
کریت با تولید و ارائه بهترین محصولات و خدمات گرمایشی و سرمایشی و پرده هوا آماده خدمت رسانی به هم وطنان عزیز می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: